vrijdag 23 september 2016

Nee maar ja

 


Nee, er komt geen derde baby ten huize vanmiek.

Al heeft het Ava-slaapzakje van Straight Grain wel de nodige schattigheidsfactor om …  - Nee. Nee! 
Nee dus.

Het slaapzakje kwam er op vraag van een collega. Of ik niet … - Goh, nee … - Je weet wel, aangezien ik kon naaien ... - Euhm, nee, zo naaien op bestelling, nee …  - iets in de kleuren van het geboortekaartje of zo …

En toen zei ik plots ja. Niet nee, maar ja dus.



Cécile dat is namelijk mijn tweede naam. Echt. Nee nee, het is ok, ik ben er over. 
Ja, er is een tijd geweest dat ik mijn duim strategisch plaatste bij paspoortcontroles… Maar ondertussen vind ik de naam Cécile zelfs weer hip. 

(Voor wie het zich afvraagt: mijn derde naam is niet hip en zal het hopelijk ook nooit meer worden… #jeugdtrauma)

Een slaapzakje voor kleine Cécile dus. Met veel plezier!

We zochten - en vonden - bij Soldeur in Kortrijk de perfecte stofjes voor binnen- en buitenkant.  



Het slaapzakje is gevoerd met wattine en zal de komende herfst- en wintermaanden dus hopelijk goed van pas komen.

Een beetje tricky wel voor de blinde rits, die er uiteindelijk niet helemaal blind in zit omdat ze anders niet meer vlot open en dicht ging - en ik meen me te herinneren dat baby's wel graag vlot in en uit hun slaapzak rollen.


Toen het slaapzakje af was, bleef er nog een restje stof over dat ik verwerkte tot twee mandjes.



En geloof het of niet, toen was er nog stof over. Net genoeg voor een zakdoekhoesje. 


Kleine kinderen en snottebellen, dat kan wel eens voor gênante situaties zorgen als je zonder zakdoeken op stap bent.




Ziezo, mijn eerste bestelling is klaar.
Of ik dan geen strijkijzer heb, vraag je? Jawel, maar nee …

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!

Follow
 
PATROON: Ava slaapzak van Straight Grain
BUITENSTOF: Wee Gallery van Dearstelladesign bij Soldeur (www.wildvanstof.be)
BINNENSTOF: Wildwood van Dashwood Studio bij Soldeur (www.wildvanstof.be)


8 opmerkingen: