zondag 6 november 2016

Bloggers for life - part 2

Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar de jongste dochter herkende ze meteen: zorgenvriendjes! - Of in Khadetjes-taal: vreetz'oppers - 



Ze doen me een beetje denken aan de worry dolls die ik ooit van mijn kotgenootje kreeg. Zij kreeg stress van mijn stress ocharme en greep in met een cadeautje - bless her. Ik legde de worry dolls braaf onder mijn hoofdkussen en ze namen al mijn zorgen weg - I know, Stevie, superstition ain't the way… maar zo behaalde ik wel mijn diploma, nèh.


Mister vreetz'opper moet niet onder je hoofdkussen, nee. Mister vreetz'opper die vreet al jouw zorgen gewoon lekker op. Briefje schrijven - mondje open - briefje erin - mondje toe - Mister vreetz'opper says nomnomnom.


Binnenkort gaat dit zorgenvriendje richting UZ Gent, waar stoute monsters kleine kinderen met veel te grote zorgen opzadelen.

Na mijn eerste projectje voor Bloggers for Life besloot ik in het bolletjesthema te blijven. Wie weet brengt dat wel geluk - bijgelovig, ik?


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON: gratis patroon voor BFL van Khadetjes
STOF: Soldeur (www.wildvanstof.be)




2 opmerkingen:

  1. Via jouw reactie op mijn blog kom ik hier terecht, en wat houd ik van jouw schrijfstijl! En van jouw maaksels! Ik blijf langskomen hoor, ben al benieuwd naar een vervolg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk! Momenteel een beetje windstil op mijn blog, maar er is vanalles in de maak. Tot binnenkort dan maar?

      Verwijderen