dinsdag 15 augustus 2017

1 jaar van miek

Het is feest bij van miek, want vandaag precies 1 jaar geleden werd ik de allereerste volger van mijn eigen gloednieuwe blog. 365 dagen, 33 posts en 164 (echte) volgers - Yay! Thanks y'all! -  later, wil ik graag ...

Oh, wacht ...
Hou je wel van feestjes, maar niet van de obligate speech vooraf? 
Loop dan maar snel door, want er liggen nog cadeautjes klaar!
Ben je wel een speech-kind-of-person: hear hear!
 (Ik hou het kort. Beloofd.)

Ik ben eigenlijk niet zo into statistics, maar jaaroverzichtsgewijs keer ik in mijn speech graag nog eens terug naar de 5 meest gelezen blogposts op van miek.
 
Op 5: mijn favoriete short deze zomer: De milkshake short
En zeg mij nu niet dat je die salted-caramel-frozen-banana-milkshake nog altijd niet uitgeprobeerd hebt - Say what?!
  
https://vanmiek.blogspot.be/2017/06/de-milkshake-short.html

Op 4: de über-hippe lange rok voor zus 1 ... die vorige week besliste dat ze liever geen rokken meer wil dragen - Say what?!

https://vanmiek.blogspot.be/2017/06/sweet-sugar-pop-sugar-pop-rocks.html

Op 3:  De jurk die er nooit zou geweest zijn als ik die wedstrijd niet had gewonnen. Ik weet het, ik had Say what?! kunnen zeggen, maar ik geloof dat ik toen voor Asjemenou! ben gegaan.

https://vanmiek.blogspot.be/2016/12/spice-up-your-life.html

Op 2: Binnenkijken in het kleinste kamertje. Vergeef me mijn Say what?!, maar ik had echt nooit gedacht dat mijn toilet evenveel bezoekers over de vloer zou krijgen als de gemiddelde Toi Toi op pakweg Ploezerock.
 
https://vanmiek.blogspot.be/2017/07/binnenkijken-bij-vanmiek-het-kleinste.html

Op 1: Nog altijd mijn lievelingsoutfit voor zus 2: de kleurencombinatie, hoe die rok valt, de stoere tijgers en het lieflijke roze, de hele setting ... - I just love it all! En ik ben zo blij dat jullie mijn mening delen.

https://vanmiek.blogspot.be/2017/03/bij-een-halflange-rok-moest-ik-tot-voor.html

Meer nog, ik ben zo blij met al mijn lezers en volgers, dat ik jullie wil bedanken met een cadeautje.

Van mijn favoriete stoffenwinkel Soldeur (www.wildvanstof.be) mag ik een cadeaubon van 25 € weggeven.
En omdat iets nieuws naaien leuk is, maar ermee pronken nog leuker, doe ik er een fotoshoot bij N'beeld (t.w.v. 70 €) bovenop.

Wat moet je doen om te winnen?
Word (of blijf) volger van van miek en laat in een berichtje onder deze post weten wat jouw favoriete van miek-post is.

De winnaar wordt op 31 augustus bekend gemaakt.

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!

Follow








33 opmerkingen:

  1. Een hele leuke blog, dus ik blijf graag volgen. Mijn favoriete post is toch ook wel uw kleinste kamertje, als ik hier ooit eens de tijd vind om dat van ons op te knappen (eigenlijk had dat deze week moeten gebeuren maar sjjjt ;-) ) pik ik zeker uw mandjes idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Scarlet short zou me goed afgaan om in september op reis te gaan ;) super mooi! Krijg direct zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga voor de lange rok van zus 1. Er loopt er hier eentje rond dat niet veel rokken draagt maar zo'n lange wel in haar kleerkast wilt.
    Nog vele jaren met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep hiep hoera!!
    Ik vond de halflange Mary Poppins rok gewoonweg supercalifragilisticexpialidocious!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk... dat denk ik steeds als ik je blog lees 😜 Fan van je wasmand: https://vanmiek.blogspot.nl/search/label/wild%20van%20stof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absoluut fan van je kleinste kamertje! En hieperdepiep hoera voor je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nr 1 is nr 1 ook voor mij, prachtige kleurencombinatie! Ik bedoel vooral van de knopennummering! Leuk zoals elk van jouw creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond in 't lang en in 't kort de leukste! Twee duidelijke redenen waarom ;). Binnenkort ga ik als pas afgestudeerde aan het werk, en mijn garderobe moet wat mee vernieuwen (want de lengte van mijn kleedjes en rokjes zullen minder gewaardeerd worden op 't kantoor dan in een aula). Zo'n casual geklede broek staat dus hoog op mijn to do naailijstje. Reden nummer twee? Ik wil mezelf meer uitdagen om met wat gewaagdere prints te gebruiken. En die blogpost heeft me daar echt toe geïnspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'Fifty ways to leave your teacher' vond in de leukste post, op de voet gevolgd door die over de kinderfeestjes! Super om inspiratie op te doen voor een levensfase die er nu ook aankomt voor mijn kleine Suzanne - die overigens binnenkort de deur van het kinderdagverblijf achter zich dichttrekt om het volgende grote avontuur te gaan beleven. Spannende tijden!!

    Blijven posten hoor, ik kom geregeld eens piepen op je blog en ben steeds weer benieuwd naar de creaties, maar stiekem nog meer naar je pittige pen. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ikzelf, samen met mijn kleindochter zijn superfan van jouw nummertje 1! Voor Janne heb ik deze rok nagemaakt met t-shirt, maar in een ander kleurtje. Zij zou haar rok dag en nacht dragen....
    Proficiat met de eerste verjaardag van jouw leuke blog en hopelijk volgen er nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De milkshakeshort blijft mijn favoriet. Met telkens een klein steekje in mijn hart omdat ik naast die prachtige stof greep. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Zelf ben ik vooral fan van die mooie jurk voor jezelf. Die is helemaal mijn smaak qua stof en model betreft. Je hebt een super mooie blog dus ik wens je nog vele plezante blogjaren ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! Ik ben volger sinds die prachtige wasmand, nog steeds één van mijn favoriete posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoera zeg, een jaar is zo voorbij :).
    Ik werkte een top in die bladerenstof af en voelde weer een steek omdat ik niet genoeg meer heb om dat hemelse shortje van je te kopiëren ;). Zwaar fan van die dus 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whoot whoot! Feest!
    Lang zal ie leven, lang zal ie leven... 1,2,3.... psjiiiist 🎉🎉🎉
    Ik ben wel fan van 1 van je laatste post... de odette! Hier echter nog steeds in de maak 😬. Comfy t-shirt in een wondermooi stofje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik haal enorm veel inspiratie uit jouw blogs! Superhip! Ben het meest fan van je blogs met de midi-rokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De rok van de dochter is me meest bijgebleven! Prachtig is die! Al vond ik het toilet ook gewéldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De post van de lulu broek met de streepjestop en tshirt zijn me bijgebleven, om zo maar iets op te noemen. Het kriebelde om er zelf mee aan de slag te gaan - maar zat dan net in volle examenvoorbereiding- wat dus wat lastig was om mee geconfronteerd te worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hieperdepiep hoera! Proficiat met je digitale verjaardag! Ik ben fan van zowat al je post. Maar met grote mate extreem jaloers op je mooie foto's! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat! Moeilijk kiezen, want je posts geven zoveel inspiratie! Ik heb nu wel zin om een Odette te maken, of mijn toilet aan te kleden, of een wasmand, ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, proficiat met je eerste 'blogverjaardag'!
    Ik ben het meest fan van je short en de 'blaadjes'stof die je gebruikt hebt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat zeg! En mijn favoriet? Jouw nummer 3 natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Ik vond ze alle 5 leuk om te lezen en te zien, maar nummer 1...die korte broek in Maan stof...wouw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik herinner me nr 1 onmiddellijk. Er is een reden waarom die nummer 1 is: prachtig! Dikke proficiat, ik lees hier altijd graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met je verjaardag!
    Ik had hier als eerste kunnen reageren, maar mijn opportunisme (die eerste wint toch nooit 😜) doet me de das om (die laatste wint ook nooit 😝).
    En nu die opportuniste toch aan zet is, kies ik uiteraard voor Rrrimpels en Rrruffles'.
    Ik ben er altijd als de kippen bij om hier te komen lezen en kijken: grappig en stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je heb veel te weinig volgers naargelang de leukheid van je blog, dus dat gaat zich alleen maar verveelvoudigen. Proficiat met je eerste verjaardag en dus ook met je blog. Een pareltje . Voor mij is de blogpost van 'in't lang en in 't kort' mijn favoriet, een gedrufde combi waarmee de toon was gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw gefeliciteerd! Ik was vooralsnog alleen instagram volger, mijn complimenten voor de mooie foto's! Maar het jump for joy bericht vind ik het leukst, foto's van less is more en een prachtige jumpsuit die heel stijlvol modern is, maar toch ook klassiek. Ik blijf nu zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met het uitblazen van het eerste kaarsje!
    Steeds weer is het een plezier om jouw blog te lezen. Persoonlijk ga ik voor nummer 3… misschien wel omdat ik het nog niet aandurfde om iets voor mezelf te naaien.
    Was ik niet jouw allereerste “echte” volger???

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow! I like your (blog)style!!!
    Als er dan echt gekozen moet worden, ga ik voor 3. De Jurk (ja, met hoofdletter) en keep on spicing up...! Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  30. proficiat! Always up for a party! :) Jouw statistiek nummer 1 is ook de mijne, geweldige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben altijd zeer content met de volgsuggesties van bloglovin' want heb er met u een heerlijk nieuw blog bij! Ik ben nog lang niet uitgelezen, maar de blogpost die ik erg leuk vind is 6e spice girl met de harlequin jurk. En mooi ook! Inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Altijd leuk op de foto's te bekijken op je blog maar nog geen volger, vanaf nu hebben we dat in orde gebracht :) Super om inspiratie te krijgen door je leuke foto's mar gezien ik zelf geen dochters in huis heb is mijn favorietje: nr 3. Ik ben fan van leuke jurkjes maar het is niet altijd evident om het juiste patroontje te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind deze post de leukste tot nu toe! Heel origineel die top 5 met die knoopjes ernaast. Tof dat je zo creatief bent. Ik ben al even volger en vind je blog een leuke plek om inspiratie op te doen. Doe zo voort.

    BeantwoordenVerwijderen