woensdag 17 april 2019

Streepjes

Een streepje zon. Daar hadden wij tijdens de paasvakantie nu eens zin in.
Het was óf een waterig stippellijntje Belgische zon, óf een dikke kwast Spaanse zon. Kiezen was nog nooit zo eenvoudig.


Ontspannen, genieten, loslaten. Het ging helemaal vanzelf. Geen beter moment voor wat foto's van mijn nieuwe Susan jurk van Fibre Mood.

(Ik maakte een S, kortte de mouwen 2 cm in en versmalde de polsboorden.)


Kijk, zo zie ik er dus uit wanneer ik ontspan, geniet en loslaat ...
... en bijna mijn evenwicht verlies op het keienstrand van Altea.



Maar maak je geen zorgen. Een vrouw in een hemdjurk ziet er al-tijd elegant uit. Zelfs struikelend. Het is de combinatie van sportief en stijlvol die het hem doet.
 

 En streepjes natuurlijk. Van streepjes word ik altijd blij. Overdreven blij.


Al lijkt een bloemetjes-Susan mij ook wel wat. Of een effen linnen Susan. Of een stijlvolle zwarte Susan. Of een jeans-Susan. Of een Susan-tuniek met een wijde broek eronder. Of ... Kiezen zal nog niet zo eenvoudig zijn.


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON: Susan (Fibre Mood)
STOF: Soldeur (www.wildvanstof.be)

8 opmerkingen:

  1. Dit is echt de mooiste Susan die ik tot nu toe gezien heb. Grote fan van de streepjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw! Het patroon houdt me wat tegen, omdat ik geen betaalbaar teststofje vind. Ik durf het als semi-beginner nog niet in een 'echte' stof te proberen. Jouw jurk zou ik zo dragen! Ik ben ook een 'witte sneakers'-madam. Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zalig! Ik kijk al uit naar al die volgende Susans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel mooie Susan, zeker één van de mooiste die ik al zag! En prachtige foto's seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! En ook prachtige foto’s. Staat je goed zo’n hemdjurk!

    BeantwoordenVerwijderen