dinsdag 23 januari 2018

Meet the cool kid!

Het is een beetje zoals met een oorwurm, vind ik.

Norino - oohnana - half of my heart is with Norino - oohnana ...

Die zoemt ook de hele dag zachtjes in je hoofd, houdt je 's nachts uit je slaap en legt beslag op je gedachten zodat je plots aan niets anders meer kan denken. 


Of zoals met verliefd zijn natuurlijk. Zo is het ook een beetje. Kijken, kijken en blijven kijken. Perfect! En dan stiekem nog eens kijken. Ja, nog altijd perfect!


Wij mochten de Norino sweater van @noortjeprullemie testen - zus 2 kreeg de eer, dat kon je hier al lezen - en sindsdien lopen we neuriënd en met vlinders in onze buik rond.


Het patroon blijkt nu ook nog eens op het lijf geschreven te zijn van zus 1. Ik maakte voor haar de mouwboordjes wel een stuk breder en dat geeft de sweater nog wat extra coolness - just what you need, when you're 10, going on 13 - #grlpwr


Sorry. Zei je nog iets? We waren net naar een keicoole song aan het luisteren. Norino. Norino ofzo.


Zo, nu alleen nog onze outfit voor morgen uitkiezen ... Of nee, doe maar nog eens hetzelfde. Want wij vinden dit best wel een coole oorwurm ... Die mag nog wel eventjes blijven hangen.


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON: Norino sweater (gratis patroon van Noortjeprullemie)
STOF: Soldeur (www.wildvanstof.be)
PATCHES: Veritas


10 opmerkingen:

  1. Wat heb ik genoten van je blogbericht. Heerlijk om te lezen! Je brengt meteen een grote lach op mijn gezicht! 😊
    Prachtig wederom! ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel cool! die patches maken het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof weer he!! Zou mijn 10jarige ook erg blij van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tijd van schattige jurkjes is hier (jammer genoeg) al een tijdje voorbij. Dit patroon kwam als geroepen.

      Verwijderen
  4. Supercool met die patches, en wat een fancy kapsel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kapsel keek ik af van een fancy collega. Ziet er moeilijker uit dan het is. Ik moet alleen nog wat oefenen.

      Verwijderen
  5. Ewel het kapsel is me nu ook opgevallen. Heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen