vrijdag 16 augustus 2019

3 jaar van miek

De niet nader genoemde huisgenoot snapt er niets van. Gisteren kwamen we thuis na twee weken vakantie. De wasplaats ligt nog altijd vol hoopjes kleren en meegesmokkeld zand. Op een fles ketchup, een paar gerimpelde pruimen en een tube Flamazine na is de koelkast helemaal leeg. En ik zit in de keuken rustig foto's te selecteren en collages te maken. 
Hij gluurt over mijn schouder mee. Of ik nu al een vakantiefotoboek aan het maken ben?
Wat? Nee, nee, vandaag is mijn blog 3 jaar oud en ... Waar is hij nu naartoe? #mybiggestfan

Gelukkig zijn jullie wél nog hier. Want wat ik wou zeggen, is dat ik deze 3de verjaardag wil vieren met een aantal fantastische cadeautjes. Voor jullie.


Tijdens de voorbije 3 jaar mocht ik voor een aantal talentvolle ontwerpsters af en toe een nieuw patroon helpen testen. Van 3 van hen mag ik vandaag ook nog eens een verjaardagspakketje weggeven!


PAKKET 1

Met Iris van Iris May Patterns klikte het meteen. We raakten voor het eerst aan de praat op de boekvoorstelling van SVDHZ3. Toffe madam! En véél te bescheiden. Hoe ze het voor elkaar krijgt om haar job te combineren met het ontwerpen van de fijnste patronen, de zorg voor haar schattige tweelingmeisjes, het vullen van kleerkasten vol handgemaakte kledij die uit één of andere dure boetiek lijkt te komen en haar fotografie die mij telkens weer omver blaast. Crazy!

Neem vlug eens een kijkje in haar webshop als je één van haar patroontjes wil winnen!



PAKKET 2

Isabel van Bel'Etoile heeft een gouden hart. Nadat we allebei in de prijzen gevallen waren bij een naaiwedstrijd grapten we online wat over en weer dat we er samen eens een glas op zouden moeten drinken. Haha. Maar Isabel schoot in actie en eventjes later zaten we, in het gezelschap van nog een aantal andere bloggers, effectief samen een glas te drinken. Topvrouw, die Isabel!

En haar toppatronen vind je hier. Ik mag maar liefst 3x een patroon naar keuze uitdelen. Kies maar uit dus!

 

PAKKET 3

Sofie van WISJ Designs is niet alleen het nichtje van mijn collega, maar ook één van de bloggers met wie ik ooit samen voor La Maison Victor mocht poseren. Altijd lachen met Sofie. Ook op haar blog. Hoe ze de peuter- en kleuterkuren van haar twee dochtertjes beschrijft. Love it!
De volgende keer dat we elkaar zien - wanneer is dat trouwens, Sofie? - wil ik haar nog vragen waar zij de tijd en de energie haalt om te doen wat zij doet. 

Bij WISJ mag je niet alleen een patroon uitkiezen maar ook 1 meter van de About Blue stoffen die ze ontwierp. Hoe cool is dat?



Wil je graag in de prijzen vallen? Laat dan in een reactie hieronder weten welk pakket je graag wil winnen en ga vandaag nog op zoek naar een klavertje vier!

De 5 winnaars worden op zondag 25 augustus bekend gemaakt. Veel succes!    
                            

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER (klik hieronder) ERBIJ!





65 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk. Gelukkige blogverjaardag. Een klein maandje jonger dan mijn 2 meisjes.Een WISHpakket zou hier enorm smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!!! Erg leuk, 3 mooie prijzen! Ik zou graag een pakket 2 wil winnen van Bel'Etoile... De Lux-dress zou perfect zijn voor mijn dochter. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat!!! Ik doe graag mee voor pakket 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben grote fan van wisj, dus zou heel blij zijn met een pakket van haar 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Miek, proficiat met je blogverjaardag! De verhalen, de foto's en je creaties zijn top. Ook je stoffenkeuze vind ik altijd geweldig. Leuk om te zien hoe je telkens weer iets nieuw weet te verzinnen.
    Met pakketje 3 zou ik wel aan de slag kunnen!��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardag! Proficiat! Pakketje 3 wil ik wel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je 3 jaar & op naar de volgende 3! Ik doe heel graag mee voor een patroon van Bel’Etoile. De Vita stond hier nog op mijn must-buy & must-sew-list!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Miek , proficiat met je leuke blog en verjaardag , ik zou graag pakket nr 3 winnen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh,proficiat!! Ik wil wel graag eens iets winnen,ik doe graag mee voor pakketje nr 3,nog heel veel succes 🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog!! Wat een super leuke give away. Ik waag alvast mijn kans voor pakket nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met 3 jarig bestaan. Ik zette mijn eerste stappen in de naaiwereld met bel’etoile dus ik zou heel blij zijn met pakket twee. Duidelijke instructies en mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met 3 jarig bestaan. Ik zette mijn eerste stappen in de naaiwereld met bel’etoile dus ik zou heel blij zijn met pakket twee. Duidelijke instructies en mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! Echt fan van je maaksels en merci voor de fijne give away! Wisj en bel étoile zijn al enorm aanwezig in d kast... Iris may nog niet dus ik doe mee voor pakket 1 😁😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je 3 de blogverjaardag,grote fan van Iris ,dus ik ga voor pakket 1 de Josephine cardigan 🌻🌻🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw! Een dikke proficiat met jouw blog. Ik ben steeds zeer onder de indruk van jouw naaikunsten. Echt steeds pareltjes. Ze geven mij steeds zin om te naaien. Ik vind het moeilijk kiezen. Ik zou heel graag de vita jurk van Beletoile winnen. Ik duim! En ga op zoek naar een klavertje. Wie weet..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dikke proficiat met je 3-jarige bestaan van je blog.
    Ik geef meestal geen reactie, maar dat wil niet zeggen dat ik niet geniet van je geschreven woorden.
    Graag wil ik meedoen voor pakket 3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoerahoera!! Oh die claraculotte zie ik absoluut zitten voor mij�� ik duim voor pakket 3. Ik vond gelukkig al een ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik waag ook mijn kans. Ik wil pakketje drie wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, proficiat! Ik waag mijn kans voor pakketje 3.

    Dorien S.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik ergens dat klavertje vier nog vind want ik zou heel graag pakket 3 winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! Ik doe graag mee voor pakketje nummer 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dikke proficiat met je 3de verjaardag! Ik waag bij deze dan ook heel graag mijn kans voor het derde pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte proficiat met het 3 jarig bestaan van de blog!
    Ik hoop dat ik een kansje maak op pakket 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je blogverjaardag, een bron van inspiratie voor mij! Ik zou met elk pakket blij zijn. Als ik echt moet kiezen, de Clara culotte Van WISJ, pakket 3 dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hiep hiep!! Wat fijn dat je een blogverjaardag kan vieren met zo’n leuke give-away. In dit geval is kiezen een beetje verliezen, maar er staat al lang een bel’etoile patroontje op mijn wishlist <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hieperdepiep hoera!! Proficiat met het driejarig bestaan van je blog! En wat een leuke traktatie 😍. Voor mij graag pakket nummer 3! 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met de verjaardag van je blog. Het Teddy patroon van Wisj kan ik wel smaken. Deze heb ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk !!! Gefeliciteerd :)
    Ik zou graag nr 2 willen winnen. Wil graag nog de isa kopen. Dus als ik die win helemaal leuk :) :)

    Leuke pakketten geven ze weg. Love de patroontjes van ze allemaal ❤️
    Xx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd!! Wat een mooie blog en een mooie actie 💚. Ik wil graag meedoen voor pakket 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Ik kom hier altijd graag lezen. Ik waag mijn kans voor pakket 1. Die josephine cardigan ontbreekt nog in mijn collectie ��

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hip, hip, hip, HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Wat een leuke prijzen die je uitdeelt. Ik doe graag mee voor pakket 2. De Willa jumpsuit wil mijn dochter zeker nog es proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik viel al een keer in de prijzen, dus ik gun het graag de anderen die meedingen :). Maar een verjaardag! Een blogverjaardag!!! Dat verdient wel een applaus en een ovatie'ke en zo... ik kom hier graag lezen en kijken, ik hoop dat je er nog minstens evenveel jaren aan vastplakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! En wat een leuke prijzen om te winnen. Ik doe graag mee voor pakket twee. Ik zou nog zo graag de Isa sweater willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe leuk! Ik zou graag het WISJ pakket winnen omdat ik de isa nog mis in mijn collectie. Ook haar stofjes zijn top! 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je derde blogverjaardag!
    Ik vind die pakketjes dus allemaal super. Maar zou het liefst die van bel'etoile winnen. ����

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je blog! En wat een leuke actie! Ik doe heel graag mee voor pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hiephiephiep hieperdepiep hoeraaaaa! Proficiat en doe er nog vele jaren bij! Ik doe graag mee voor pakketje 3 van wisj.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hip hip HOERA! Proficiat met je leuke blog. Altijd leuk om je posts te lezen en zo geïnspireerd te worden. Het LUX-patroon staat nog op mijn verlanglijstje. Ik doe dan ook graag mee met de actie in de hoop dit patroontje dan te kunnen winnen. Duimen duimen maar! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Happy blogverjaardag ��! Ik zou heel graag die lux jurk voor dames willen winnen, dus ik ga voor pakket 2! Hier is alvast mijn klavertje 4 ��

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd!! Wat een leuke give away! Ik doe graag mee voor pakket 3

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat!! Ik volg altijd heel graag mee.
    Op mijn keuzelijst, pakketje 1, de rest is reeds in mijn bezit ��

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Proficiat aan de 3-jarige! Dolgraag pakket 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dikke proficiat,ik doe graag mee voor pakket 2 van deze topdame!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hiep hiep hoera! Ik lees steevast mee op je blog en hoe jij beschrijft wat anderen allemaal klaar krijgen en je bewondering voor hen, maar eigenlijk ben je heel erg aan hen gewaagd hoor, hier ook volop bewondering voor jou.. Ik doe graag mee voor pakket 3, omdat ik de patronen van de anderen reeds in mijn bezit heb. Dat klavertje vier ben ik ondertussen al aan het zoeken ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw! Ik wil graag helemaal voor pakket 3 gaan! Hoe zalig zou dit zijn... klavertje 4, hop hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat.je hebt een leuke blog.Ik zou voor pakket 3 kiezen .

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hip hip hip! Voor mij maakt het niet uit, ik ben blij met elk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Proficiat! Ik kies dan voor pakket 1, heb nog geen enkel patroon van irismay en daar mag zeker verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Al 3 jaar: gefeliciteerd �� ik krijg ieder keer weer inspiratie als ik kijk naar de prachtige dingen die je maakt. Wat een leuke prijzen! Al een tijdje staat de Teddy sweater op m'n to-sew lijstje. Liefs Eva (eva_fabricstudio)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met het 3 jarige bestaan! De keuze is lastig, alle drie zijn super! Ik doe mee voor pakket 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat! Ik doe graag mee voor pakket 1 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Is jouw blog nog 'maar' drie jaar oud? Ik heb echt het gevoel dat jij er al veel langer bent in blog/naailand. Naar jouw creaties kijk ik altijd uit, ben fan van je keuzes qua stof en patroon.
    Pakketje drie lijkt me tof - patroontje voor mezelf dan en stofje voor Leo. Iedereen happy 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hieperdepiep! Ik doe GRAAG mee, ik kan moeilijk kiezen maar ga voor pakket 2! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Dikke proficiat!! 🎉 Ik doe graag mee voor gelijk welk pakket! Allemaal hele mooie prijzen!! 😍😍 Met 2 zonen en 1 dochtertje nooit patroontjes genoeg 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Proficiat 🎉 , ik ben ook bijna 3|3 jaar 🤫(28 augustus.) 😆 zo patroontjes voor mijn verjaardag zou helemaal top zijn! Leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Joehoe! Proficiat! Ik doe graag mee voor pakket 1. Twijfel nog tussen Robin en Odeline jurk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met je drie jarig bestaan! Typisch dat manlief daar niets van snapt. 😉 Het zijn alledrie prachtige prijzen, maar ik verkies Iris May Patterns.😊🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw, leuk om lezen. Ik wil dolgraag meedoen voor pakket 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. joehoew, gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor pakket 3 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Proficiat, 3 jaar bloggen! En al zoveel contacten rijker en heel wat prachtige naaisels op de teller. Waw!
    Ik doe graag mee met je feestje, ik ga (na enig twijfelen) voor pakket 3!
    Proost, misschien gauw ook nog eens in het echt?

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Proficiat! Ik doe graag mee voor pakket 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. gefeliciteerd met je mooie blog! 3 jaar hiep hoera!
    ik zou graag pakket 3 winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat met je blogverjaardag!! En ik ondervind hetzelfde probleem van “verwaarlozing” van mijn blog, soms lukt het gewoon niet...
    De patronen van Iris May ken ik nog niet, dus ik doe graag mee voor pakket 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Dikke proficiat. Ik heb hier blijkbaar iets gemist!!!!!
    Op naar de volgende jaren... Ik ben nog steeds grote fan

    BeantwoordenVerwijderen