woensdag 17 augustus 2016

Ik ga op kamp en ik neem mee ...

Mijn meisjes zijn gebeten door de turnmicrobe. Dus toen hier enkele maanden geleden het woord turnkamp viel, waren ze niet te houden. Dat het turnkamp anderhalf uur rijden was en ze dus 5 nachtjes zouden moeten blijven slapen, namen ze er zonder verpinken bij.

En ik? Ik sloeg aan het naaien. - Dat is ook een microbe, zeker? - 
5 nachtjes slapen? Dan toch op z'n minst in een pyjama 'made by mama'.




Het bovenstukje is het basis T-shirt uit Stof voor durf-het-zelvers. Voor het broekje gebruikte ik het gratis patroon Pippa pants van Emma en Mona. Print-knip-stik en klaar!




De panda's van Elvelyckan, die had je natuurlijk al herkend.
Schattig! - Maar aan een 9-jarige enkel nog te verkopen als pyjamastofje -












En als beloning voor het gewillige poseren: kussengevecht!

Nog 2 nachtjes slapen ...

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!
Follow

PATROON SHORT: Pippa pants (gratis patroon van Emma en Mona)
PATROON T-SHIRT: Stof voor durf-het-zelvers

STOF: Elvelyckan (Soldeur - www.wildvanstof.be)

1 opmerking:

  1. Die panda's, die steken regelmatig mijn ogen uit. Ik durfde er nog geen te kopen omdat ik ook wel een beetje een pyjama-feel erbij heb. Misschien moet ik dit wel eens schaamteloos copy-pasten? :-)

    BeantwoordenVerwijderen