maandag 13 augustus 2018

The golden girls

Ze hebben geduimd. Op en neer gewipt in de zetel. In mijn hand geknepen. En geroepen. Allé, allé, alléeeee!
Dat werkte. Want hun beide sportidolen, Nafi Thiam en Nina Derwael, sleepten het voorbije EK elk een gouden medaille in de wacht.


De zussen waren dan ook in een extreem vrolijke bui toen ik hen tijdens the golden hour meenam naar het strand van Nieuwpoort voor een fotoshoot. Een tikkeltje zot, dat ook wel. Maar zotte foto's zijn de beste, toch?





We waren zelfs bijna vergeten dat er ook nog twee jurkjes geshowd moesten worden ...
Focus, meisjes, focus! Allé, allé, alléeeee!


Nee, ik had echt niet alleen aan mezelf gedacht tijdens het pakken van onze vakantiekoffers. Ook zus 1 en zus 2 kozen voor we vertrokken elk nog een stofje uit voor een extra zomerjurk.


Ik viel als een blok voor de racer back van dit jurkje en besloot die met een contrasterende boordstof te accentueren. Voeg daar nog een gebruind zomerhuidje aan toe en ... ja, je snapt me wel, hé?
We have a winner!



Zie, van die rugjes kon ik dus maar niet genoeg krijgen, hé ... Stap maar nog wat door, meisjes.


En dus stapten ze, en stapten ze, en bleven ze maar stappen ... tot the golden hour eigenlijk al lang voorbij was. Maar mooi was het wel nog altijd.


 En voor het gouden randje zorgden zij zelf wel, mijn twee golden girls ...





VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON: Isa (From Niki With Love)
STOF: Soldeur (www.wildvanstof.be)
BOORDSTOF: See you at six

8 opmerkingen:

  1. Beeldschoon! Ik blijf ook maar kijken naar die rugjes. Mijn dochters zouden jaloers zijn bij het zien van deze jurken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Snel nog eentje maken voor je dochters dan, zou ik zeggen. Hier is het ondertussen één van hun favoriete kledingstukken.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel! De zussen waren in topvorm die avond. Daar moest ik van profiteren, hé?

      Verwijderen
  3. Ik snap je enthousiasme! Ik zou gewoon willen doordoen met zomerkledij maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen