donderdag 16 augustus 2018

2 jaar van miek

Precies 2 jaar geleden postte ik hier mijn allereerste blogbericht. Had ik toen geweten hoeveel energie en voldoening mijn eigen www-plekje mij zou geven, dan zouden we hier vandaag waarschijnlijk al meer dan 2 kaarsjes uitblazen.

Naaien is mijn passie, sowieso, maar alles ook nog eens in woord en beeld met jullie kunnen delen, dat is voor mij de kers op de taart, het extra balletje in de soep, de gin in de tonic ... Hé, waarom bestaan hiervoor eigenlijk alleen maar food-gerelateerde uitdrukkingen?

 Bloggen, dat is voor mij ... de boordstof aan mijn kledingstuk, nèh!

En daarom geef ik vandaag 4x één van de hippe, nieuwe boordstoffen van Wild van Stof weg!
2x hier en 2x op mijn instagramaccount vanmiek.miekdhaene !


Feeling lucky?

Laat hieronder dan een berichtje na.
Ben / word je volger van mijn blog? Dan gaat je naam 2x in de pot!
Deelnemen kan t.e.m. zondag 19/8.
De winnaars (2 via instagram, 2 via de blog) worden op 20/8 bekend gemaakt. Veel succes!

VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


34 opmerkingen:

  1. Proficiat! & Altijd leuk die boordstofjes 😍.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met jouw tweejarig bestaan! En als ik jouw al niet volgde, via de blog, dan doen we dat nu wel!
    En van zo'n stukje boordstof worden we uiteraard altijd blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat!! Ik lees altijd met veel plezier je blog:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee Ik volg je al een hele tijd maar geen idee hoe lang...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Steeds een plezier om jouw blog te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor je blog verjaardag! Doe er nog vele jaartjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! Uiteraard volg ik je blog en doe ik graag mee voor de boordstofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte!! Super blog heb je! Doe heel graag mee om die leuke boordstof te winnen! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dikke proficiat! “Brei” �� er nog maar een aantal jaren aan! Het is altijd plezant om te zien hoe je je creaties leven inblaast, met behulp van een vleugje humor en een klein beetje inkijk in het gezinsleven. Bovendien worden we ook altijd getrakteerd op mooie foto’s die het geheel vorm geven. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dikke proficiat. Ik herken het allemaal.
    Ik waag dan ook graag mijn kans om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, gefeliciteerd! En herkenning voor die kers op de taart...uhhh boordstof aan een kledingstuk. Ik waag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh super! Ik volg je al een tijdje, fijne blog. Doe zo verder. Ik xil graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PROFICIAT !!!
    Heb hier al héél veel fijne en toffe zaken kunnen lezen,... doe dus zeker verder, merci !!!
    Ik doe graag mee om die leuke boordstof te kunnen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!!

    Ik loot graag mee :) Mooi! En wauwie, liefst zou ik die mooie hele brede winnen! En ja: ik volg je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jarig zijn is leuk! Proficiat.
    En cadeautjes altijd leuk om krijgen. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw creaties op de blog zijn mooi, en die boordstoffen ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Graag! Ik heb je net ontdekt. Je hebt er een nieuwe volger bij! Van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vliegt de tijd toch en ook ik ben ‘super’ fan van jouw reeds 2 jarige blog. De mooie creaties die jij steeds voor je dochters maakt zijn voor mijn oudste kleindochter altijd een leuk voorbeeld en voor mij een inspiratie om na te maken.
    Doe zo voort!
    Zo’n cadeautje erbij vind ik altijd leuk. (Mijn kleindochter Janne weet al welke boordstof bij haar past)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat! Ik lees altijd graag je posts. Die boordstof daar ben ik ook fan van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik neem geregeld po(o)lshoogte (heb je hem?) op die mooie blog van jou! Dus feest ik graag mee! Groetjes Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dikke proficiat! Wat een leuke give away! Ik doe heel graag mee 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hip, hip, hoera! Een dikke proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een dikke proficiat met je blogverjaardag!! Ik volg je al van in het begin en blijf altijd graag lezen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik verdubbel graag mijn kansen :-) , dus neem ik ook hier graag deel! En tuurlijk volg ik je blog (in mijn blogrol!), veel te mooi om te negeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd, ik volg je blog. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat, Miek! Je blog en je aanmoedigingen hebben ervoor gezorgd dat ik eindelijk na lang uitstellen zelf ook aan het naaien ben geslagen. Je opmerking dat ik, als ik kan haken en breien, ook wel zal kunnen naaien trok me finaal over de streep! En ik heb er nog geen spijt van gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte en ja ik ben een trouwe volg ster. Tof boord stof. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De reactie van daarnet waarbij 'unknown' staat komt van Machteld. Ondertussen heb ik geprobeerd om een profiel aan te maken en hoop dat dat gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik heb het gevoel dat ik al langer jouw mooie creaties volg... proficiat en op naar meer! (Ik volg je via Bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hiep hoi voor 2 jaar berichtjes en super mooie foto's van je creaties ♡ .

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je toffe blog !! Ik sta hopeloos achter met lezen, en ben waarschijnlijk dan ook te laat voor de give-away. Maar moest het mogen, dan waag ik toch nog mijn kans voor die mooie boordstof...

    BeantwoordenVerwijderen