woensdag 12 september 2018

My second first backpack

Ik had nog een appeltje te schillen met Murphy-boy. Of dacht je dat ik de episode van de bijna-mislukte-#myfirstbackpack zomaar zou vergeten?


Nee, dat ging niet. Dus toen ik onlangs nog maar eens niet voorbij de Kwantum kon passeren zónder binnen te gaan - gewoon eens kijken ... - en zomaar ineens twee rollen stof in mijn handen had, rook ik mijn kans. Payback time - en mijn wraak zou niet alleen zoet zijn, maar ook nog eens gestreept - two of my favorite things.


Mijn tweede #myfirstbackpack is een medium. Ik liet de zak op het voorpand weg, koos een andere sluiting en speelde wat met de richting van de streepjes. Voor de lintjes en het handvat verknipte ik - slik - een favoriete, maar totaal versleten jas.



Bodem en rugpand verstevigde ik, bij gebrek aan Decovil, met knutselrubber. Dat werkt dus ook. Yay! Murphy has left the building!


Tassen en jassen horen netjes aan de kapstok te hangen. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar hier durven die dingen, op weg naar die kapstok, wel eens te verdwalen. Naast de schoenen die aan de voordeur al werden uitgetrapt bijvoorbeeld.


Of op de trap. Ook een populair plekje. Maar weet je wat? Deze tassen zijn zo mooi dat ik dat wel aan kan. Denk ik.


VAN MIEK IS ALTIJD BLIJ MET EEN REACTIE OF EEN VOLGER ERBIJ!


PATROON: My first backpack (gratis patroon van Iris May Patterns)
STOF: Kwantum

5 opmerkingen: